A rendelés menete

  1. A gyermekorvosi rendelésre csak előre egyeztetten az orvosal egyeztetve lehet jönni ( amennyiben a legjobb kezelés eldöntéséhez nélkülözhetelen a találkozás a rendelőben). Aznapi vizsgálatra csak nagyon indokolt esetben van lehetőség.
  2. A távkonzultáció az elsődleges ellátási mód. Az eddigi tapasztalatok alalpján összeállítottam egy távkonzultációs kérdőívet, ami segíti a pácienseket a konzultáció kérésében, hatákonyságában. Figyeljék a honlapot! Ezt lehetőleg a rendelési időben kérjék, bár ehhez én rugalmasan állok hozzá, és a lehetőségekhez mérten akut esetben egyelőre nagyon tág határok között végzem a rendelési időn kívül is ( s egyelőre ezt a plusz kényelmi szolgáltatást munkaidőn kívül is még térítési díj nélkül bárki ígénybe veheti, aki a praxisomba tartozik, persze csak sürgős esetben ), ezáltal gyakoribb megbeszélésre van lehetőség. Ez növeli a biztonságot, és hatékonyabb legtöbb esetben, mint a ritkábban kivitelezhető személyes találkozás.
  3. Akinél a távkonzultáció során úgy ítéljük meg, hogy szükséges orvosi vizsgálat, akkor időpontot egyeztetünk, melyet be kell tartani. Ha az időpontra a páciens nem érkezik meg, akkor másik időpont egyeztetése szükséges. Ez azért fontos, hogy a különböző panaszokkal érkező betegek ne keveredjenek, és mi is fel tudjunk készülni a megfelelő fertőtlenítéssel, védőfelszereléssel.
  4. Előzetes egyeztetés nélkül nem jöhet beteg a rendelőbe ( kivétel a sürgős szükség esete, amely azonnali ellátást igényel – bár ilyenkor a mentő hívása a legcélszerűbb).
  5. Egészséges rendelés, védőoltás külön időintervallumban, és szintén szigorú egyeztetést megelőzően történik.
  6. Minden 5 éven felüli páciens viseljen maszkot, illetve esetleges várakozás alkalmával 1,5-2 méter távolságot tartani kell.
  7. Bölcsődébe, óvodába csak abban az esetben adunk igazolást, ha a betegség miatt otthon maradt gyermeket kezeltük.  Ha nem kellett orvosi kezelés, olyan igazolást, hogy egészséges, nem tudunk kiadni, ilyent ne kérjenek. A “távkonzultáció” is kezelésnek számít.
  8. Az igazolásokról IDE KATTINTVA olvasható tájékoztató bölcsődék, óvódák dolgozói számára.
  9. MEGÁLLÁS NÉLKÜL VÁLASZOLUNK A KÜLDÖTT EMAILEKRE, TELEFONOKRA.

    Kérem, hogy lehetőleg REGGEL 8-IG küldjék el az EMAIL-t, (munkanapokon) .NE LEGYENEK TÜRELMETLENEK, MINDENKÉPPEN időben válaszolunk. OLVASSÁK EL AZ INFÓKAT. A SÜRGŐS, KEZELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEKRE VÁLASZOLUNK ELŐSZÖR! Tapasztalhatják, hogy a kis pácienseink egészségét tekintjük elsőnek!! Hétvégén is önszorgalomból a sürgős emailekre válaszolok, de azért ne kérjenek igazolást az utolsó pillanatban és hétvégén, mert nem kevés email van így is. S, ha lehetséges, hétvégén mi is szeretnénk kicsit mással is foglalkozni.

    Azért is tájékozódnunk kell a rendelői megjelenés előtt, mert amennyiben a covid felmerül, tesztet kell végezni, addig nem tudjuk bármikor a rendelőben a vizsgálatot elvégezni. A rendelőben nem a sürgősségi eseteket kell vizsgálnunk, hanem az előre egyeztetett pácienseket. Ha hirtelen rosszullét miatt azonnali vizsgálatot tartanak szükségesnek, és nem lehetséges előre egyeztetni, akkor a mentőszolgálatot ( vagy sürgősségi ügyeletet ) kell keresni. Gondolják el, hogy 0 éves újszülöttől megjelennek a rendelőben páciensek, s nem tehetjük ki Őket az esetleges fertőződésnek hívatlanul megjelent lázas betegekkel való találkozással. Így nagyon körültekintően kell eljárnunk, fertőtlenítenünk, és elkülönítenünk a különböző panasszal érkezőket. Kérjük ebben a megértésüket és segítségüket az előzetes online egyeztetésben.

  10. Továbbra komolyan kell venni!

    A rendelésekre megelőző távkonzultáció után, csak előjegyzéssel fogadunk beteget, s időre engedjük be  a betegeket ( A rendelés a Rádió u 10-ben található). Ezt nem minden orvos teszi így ( bár ez a kötelező eljárásrend ). Igénylik is a páciensek a kultúrált megjelenési lehetőséget. Aki  azonnal kizárólag a rendelőben való megjelenést tartja fontosnak a részletes és folyamatos online kapcsolattartás helyett, a szabad orvosválasztás lehetőségével élhet.  A rendeléseken megjelenő pácienseket előre tervezetten osztjuk be, hogy véletlenül se keverdjenek más típusú vagy egészséges gyermekekkel bármilyen fertőzést hordozó betegek. És ennek a módszernek már semmi köze nincs a COVID-hoz!  Rendelésünkön ez a betegllátás jogszabályilag is elfogadott rendje! Kérem, hogy minden bejelentkezéshez részletesen írják le a panaszokat az itt található tájékoztató alapján, hiszen ez alapján tudjuk eldönteni a szükséges teendőket. Hangsúlyosan a tünetek időbeli részletezése nagyon fontos. És legalább 2 naponta kérek állapotjelzést, akár fotóval, videóval. Időpont foglalás enélkül nem lehetséges! A részletekért kattintsanak ide.

    Legtöbben elégedettek és támogatják ennek a rendszernek a fenntartását, hiszen nem kell várni, legtöbbször nincs más egy időben a rendelőben. Az online folyamatos kapcsolat pedig hatékonyabbá teszi a betegellátást, folyamatos kontrollok lehetőségét adva ( fotó és videó küldésével segítve a pontosabb diagnózist, akár többször is naponta. Ezzel rosszabbodás esetén is azonnali orvosi segítséget kaphatnak, még ügyeletre sem kell menni).