Az előjegyzésről

A tanácsadásokra és a kontroll rendelésekre kizárólag előjegyzésre lehet jönni!

Az alábbiak általános információk. Azonban járványos időszakban módosulhat átmenetileg ez a rendszer.

Kérem, vegyék figyelembe, hogy a rendelés nagy része előre nem tervezhető akut betegrendelés, így az időpontok nem mindig tarthatóak.  Aki időpontra jön, az lehetőség szerint elsőbbséget élvez, ha pontosan érkezik. Igyekszünk pontosan behívni, azonban ez nem mindig lehetséges. Ha lekésve érkezik valaki a foglalt időpontjára, akkor már csak sorszámmal tud aznap sorra kerülni. Időpontot csak ONLINE  lehet foglalni.  Rendelés alatt nem tudunk előjegyzéssel foglalkozni.

Az is sorra kerül, aki nem időpontra jött, esetleg kicsit több várakozással kell számolni, feltéve ha nem a rendelés utolsó 60 percében érkezik. Ilyenkor a várakozók és várható előjegyzettek számától függően , ha tájékozódásunk alapján nem igényel sürgős ellátást, felajánlunk előjegyzési időpontot máskorra, mivel az utolsó 45 percben már leginkább csak előjegyzettek jönnek. Kérem, hogy a rendelés menetének megtartása és a kevesebb várakozás érdekében ezt legyenek szívesek betartani.

Minden előjegyzett pácienst név szerint szólítunk, nem szükséges kopogni, sőt ez kifejezetten zavarja a rendelést. Az asszisztensem minden beteg után szólítja a következőt. Közben, ha esetleg receptre vagy külön elintézhető adminisztrációra van szükségük, vele megbeszélhetik, s azt igyekszünk hosszabb várakoztatás nélkül megoldani, ha lehetséges és nem hátráltatja a rendelést.

Lehetőség van a vizsgálatokat otthon, a lakáson is kérni. Azonban vegyék figyelembe, hogy a legtöbb esetben ez kényelmi szolgáltatásnak minősül, melynek kiszállási díja van. (ld. térítési díjak, melyeket IDE kattintva megnézhet).